О компании
Контакты
В корзине товаров: 0
На сумму: 0 грн
просмотреть >>>
Ваша корзина пуста
Как оформить заказ
Новинки
Хиты продаж
Каталог

  • 1.ЛАКОКРАСКА
  • 2.СТРОЙКА
  • 3.ОТДЕЛКА
  • 4.ИНСТРУМЕНТ-СТРОИТЕЛЯМ
  • 5.ХОЗТОВАРЫ
  • 6.ПОСУДА
  • 7.КУХОННЫЕ ПРИНАДЛЕЖНОСТИ
  • 8.ЦВЕТОЧНЫЕ ВАЗЫ, ГОРШКИ
  • 9.ДОМАШНИЙ ДЕКОР и ТЕКСТИЛЬ


    • 2019.12 Презентация постельного белья тм "MERRYLAND" (Украина)
    • 2019.11 Сравнительный тест монтажных пен
     
    Новости
    2012.10 НАШИ ОБЪЕКТЫ. "Стріт-арт по-сумськи: класика на вулицях міста"
    «Невже їм дозволили малювати на стінах?» – дивувались перехожі, зупиняючись біля картин Матісса, Кіріко, Васнєцова ...
    Не лише дозволили, а спеціально запросили художників із різних міст України взяти участь в унікальному фестивалі вуличного мистецтва. Так, на стінах центральних будівель міста Суми з’явилось 15 картин. Деякі з них більш-менш відповідають оригіналам, інші – варіації на тему відомих полотен.
    Щоб донести до публіки головні ідеї авторських робіт, які так здивували мешканців нашого міста, 21 вересня Агенція промоції «Суми» організувала офіційне відкриття та наступну екскурсію по об’єктах Стріт-арту.
    Ідея костюмованого відкриття фестивалю припала до душі не лише пересічним спостерігачам, запрошеним гостям, представникам ЗМІ, а також і самим співробітникам Агенції промоції «Суми», які з задоволенням виконали ролі пар в костюмах, стилізованих під 20 століття, до якого належить більшість представлених учасниками фестивалю робіт.
    Найпершим об’єктом став оновлений фасад Агенції промоції «Суми» та її муніципальної галереї – варіації художників Анастасії Скорикової (м. Ялта) та Сергія Зуба (м.Харків) на тему картини Рене Магрітта «Син людський». Саме тут відбулося офіційне відкриття третього фестивалю Стріт-арту в місті Суми.

    Наскальний живопис, представлений в одній із міських арок, не залишив байдужими глядачів, та допоміг їм зрозуміти, чому та як саме малювали на стінах печер наші предки
    Усі бажаючі змогли взяти участь у завершенні цієї композиції: відбитки їх долонь тепер стали частиною роботи. Художник Артем Водяник (м. Суми) навмисне залишив свою картину незавершеною для початку, щоб потім удосконалити її, додавши «людські долоні».


    «Стара листівка. Воскресенська на початку ХХ століття». Ідея створення такої листівки виникла у художників Єгора Авдеєнка та Романа Линника (м.Суми), а була вона навіяна старими світлинами з видами дореволюційних Сум. Якщо поглянути на «листівку» на стіні, а потім перевести погляд на вулицю, то ми побачимо вулицю Воскресенську в різні роки її існування. Кордони часу стираються, і ми, стоячи на Воскресенській ХХІ століття, з легкістю переміщуємося на Воскресенську ХІХ століття.

    Біля «Реконструкції вулиці Воскресенської» зібрались не лише охочі ознайомитись із незвичними роботами, а й краєзнавці. Відчути атмосферу тогочасної вулиці Воскресенської нам допоміг консультант Агенції промоції з питань краєзнавства, кандидат історичних наук Дмитро Кудінов: навіть про давнину він розповідає цікаво, про що засвідчили овації публіки.

    Жіночність образів та особливості стилю Арт-Нуво були представлені наступним об’єктом  екскурсії «Порами року» Альфонса Мухи.
    Окрім бездоганного виконання, вразив цікавим співпадінням: весну малювала наймолодша художниця, зиму – найстарша. Всі художниці – представниці художньої школи ім. Б.Данченка: Грабовская Ольга, Довгополова Ліна, Хоруженко Оксана та Луцьковська Тетяна.

    Одним із найніжніших об’єктів стала «репродукція» картини А. Матісса «Червоні рибки». Сам художник колись сказав, що потрібно бачити красу і радість в усьому, що тебе оточує. Лише найприємніші емоції виникають при спогляданні «Червоних рибок», які створила молода художниця Олександра Садовська, вложивши всю любов та най ніжність у цю роботу.

    «Картина завжди має бути відображенням глибокого відчуття, а глибоке означає дивне, а дивне – незнайоме,» - вважав Джорджо де Кіріко. Варіації художниці Ярослави Майстренко, створені за мотивами «Метафізичного трикутника», прикрашають нині одну із стін сумської будівлі. Дивне – так, невідоме – мабуть, прекрасне, цікаве, хвилююче – так. Це і є «сумський» Джорджо де Кіріко.

    Наступна композиція – бачення картин Худверватссера сумською художницею.  Композиція Анни Черненко розташувалася на території минулорічного стріт-арт фестивалю. На цей час усі глядачі помітили якісні зміни сумського вуличного мистецтва: Худверватссер поруч із графітті виглядає набагато яскравіше та цікавіше.

    «Поцілунок» Густава Клімта на напівзруйнованій стіні виглядає як наліпка: молоді художниці Поліна Чугай та Альона Кристева створили антигламурну композицію, яку не можна не помітити і просто не можливо пройти мимо.

    Справжньою родзинкою фестивалю стало «Поклоніння червоних псів Пітера Брейгеля Безсмертного» (на основі творчості Пітера Брейгеля Старшого), створеного Олександром Нікітюком та Володимиром Носом (м.Вінниця). Біля цієї композиції поруч із флейтистом намальованим на глядачів чекав флейтист справжній. Його мелодії створили саме таку атмосферу, яка дозволила якнайглибше зрозуміти ідею автора, а в образі червоної дами побачити Європу.



    Долаючи перешкоди у вигляді автомобілів, ми дісталися картини В.Васнєцова «Сірін та Алконост». Завдяки чудовій роботі автора, Юлії Бикової, картина виглядає так, нібито завжди там була. Особливості стіни не просто не завадили втілити ідею, а навіть допомогли її розвинути – мотиви  слов’янського фольклору стали відтепер частиною міста.

    «Вавілонський живопис», дивуючи та вражаючи своєю оригінальністю, став прикрасою однієї із міських стін. В задумі художника, Феноти Марини, – продовжити розпис по всій стіні, тим самим перетворюючи звичайні сірі стіни на полотна для шедеврів світової класики.
    Провулок Терезова.

    Краса робіт Модельяні не може залишити байдужим нікого. Жіночність його образів захоплює, збуджує уяву. Портрети, створені на початку ХХ століття до цих пір змушують людей завмирати перед красою жінки. Саме цього ефекту і досягла художниця Анастасія Скорикова (м.Ялта).

    Свого часу картина «Американська готика» Гранта Вуда була заборонена для показу в США. Нині вона вважається однією з найкращих представниць американського живопису ХІХ століття. Своє бачення картини запропонувала нам харківська художниця Шевцова Марина. По-різному сприйняли «Американську готику» сумчани: дехто був вражений ідеєю зобразити на місці чоловіка та дружини Алісу з Білим кроликом, а хтось, як виявилось, категорично проти змін у роботі Гранта Вуда. Отож, ця картина до цих пір стає причиною суперечок.

    «Мона Ліза» вже довгий час хвилює душі та серця мільйонів людей в усьому світі. У Сумах відтепер є «своя «Мона Ліза». Це картина, з якої, власне, все і розпочалося – сумські художники Єгор Авдеєнко та Роман Линник захотіли «подарувати» цей шедевр місту. Саме тоді і зародилася ідея створити ряд картин, що стали об’єктами фестивалю.
    Будинок універмагу "Київ". Вул. Кооперативна.

    Третій стріт-арт фестиваль «Кольорове місто», проект «Класика» виявився настільки успішним і так прийшовся до смаку мешканцям нашого міста, що одразу ж виникли пропозиції щодо проведення наступного ."

    За матеріалами: http://www.uaculture.com

    В проекте использованы следующие материалы из ассортимента Сумской Торговой Группы:
    Грунтовка акриловая глубокого проникновения SG-17


    Краска-колер SC-31 "Smile"


    Краска-колер SC-31 "Baby Smile"


    Лак акриловый водно-дисперсионный SL-42



    Прозрачное пигментированное средство для декоративно-защитной отделки древесины, столярных изделий, ДВП, ДСП, фанеры и других деревопроизводных материалов, различных минеральных поверхностей (кирпич, бетон, штукатурка и др.), а также отделочных покрытий внутри помещений с нормальной и повышенной влажностью.

    Краска фасадная SF-12 "Smile"

    Предназначена для фасадных работ по минеральным основаниям (штукатурка, шпатлевка, кирпич, бетон, шлакоблок), а также для окрашивания внутренних помещений с повышенной влажностью. Перед окрашиванием рабочую поверхность рекомендуем обработать грунтовками «SMILE» SG-12, SG-15, SG-17, SG-18, SG-20.

    Шпатлёвка стартовая SP-12 (готовая к использованию)

    Для первоначального выравнивания шероховатостей, неровностей и трещин на поверхности штукатурок, гипсокартонных плит, основ из кирпича и бетона перед последующими отделочными работами. Применяется по минеральным основаниям как снаружи, так и внутри помещений с нормальной и повышенной влажностью. Возможно нанесение поверх старых прочных лакокрасочных покрытий, после предварительной подготовки поверхности.

    Эмаль алкидная ПФ-115 "Smile"

    Характеристики:
    - светостойкость – обеспечивает устойчивость к выгоранию
    - насыщенность цвета
    - яркость цвета
    - высокая степень перетира – приводит к уменьшению расхода эмали, повышает укрывистость и обеспечивает равномерность наносимого слоя 
    - высокая укрывистость - делает достаточным качественное однослойное покрытие
    - отличный глянец
    - высокая твердость пленки - обеспечивает устойчивость к физическим и атмосферным воздействиям, многократному мытью
    - экономичность (по сравнению с эмалями других производителей)
       
    Последнее обновление цен: 2023-11-30 21:47 7356/10164
    "Сумская Торговая Группа" - продажа посуды и стройматериалов оптом и в розницу.
    Доставка, гибкая система скидок.
    time: 0.028 sec
    Закрыть